Vyberte výchozí měnu: CZK EUR Přihlásit se | Registrace

Reklamace

Prodávající poskytuje záruku na zboží v rozsahu 24 měsíců podle občanského zákoníku pro spotřebitele a v rozsahu 24 měsíců pro nespotřebitele.

Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná běžet záruční doba nová.

Zjistí-li kupující během záruční lhůty, že má zboží vady, je povinen tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámit prodávajícímu zasláním e-mailu na adresu reklamace@kanclshop.cz a dále již předmět reklamace neužívat. Při uplatnění reklamace je nutno poslat na adresu společnosti

ONLINE TRADING s.r.o.
Jedlová 495/6
Havířov-Šumbark
736 01

spolu s reklamovaným zbožím i nabývací doklady vztahující se k reklamovanému zboží jako je doklad o koupi (účtenka nebo faktura / daňový doklad) a záruční list (pokud byl ke zboží dodán), dále připojit vyplněný a vytištěný Reklamační protokol, který je k dispozici ke stažení dole na této stránce. U všech dokladů zaslaných v rámci reklamace doporučujeme pořízení si kopií. Reklamované zboží zaslané na dobírku nebude přijato.

Prodávající rozhodne o reklamaci v nejkratší možné lhůtě od podání reklamace a vyrozumí o tom kupujícího zasláním e-mailu na jím uvedenou adresu, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci způsobené obvyklým používáním, škody způsobené užíváním v rozporu s návodem k použití, živelnými pohromami, jinými vnějšími vlivy. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku kratší životnosti výrobku

Práva plynoucí z odpovědnosti za vady – záruční vady

Při výskytu odstranitelné vady má kupující nárok na její odstranění bez zbytečného odkladu. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

Při výskytu neodstranitelné vady, která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit. Táž práva příslušejí kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Pokud se jedná o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení (reklamační protokol) o tom, kdy spotřebitel právo z odpovědnosti za vady uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký je způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejdéle do 30 dní od jejího uplatnění.

Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

Tento reklamační řád je platný do vydání nového reklamačního řádu.

Tento reklamační řád je platný a účinný od 01.11.2011 a nahrazuje dosavadní reklamační řád.

Sdílení článku:
Soubor ve formátu application/pdf

Reklamační protokol

Typ souboru: *.pdf | Velikost souboru: 737KB | Počet stažení: 228x



Kontaktní informace

ONLINE TRADING s.r.o.
Jedlová 495/6,
Havířov-Šumbark, 736 01
IČ: 29387655
DIČ: CZ29387655

 

Otevírací doba pro kontakt:
Pondělí - Pátek
9.00 - 16.00 hod.

 

Tel: 608 975 859
E-mail: info@kanclshop.cz

Více informací najdete zde

Akceptujeme tyto platební systémy

Druhy plateb v našem e-shopu:

  • dobírkou
  • kartou na dobírku
  • převodem